Szkolenia dla podmiotów leczniczych
Wśród naszych szkoleń znajduje się szeroki wybór szkoleń adresowanych do podmiotów leczniczych. Ich celem jest poprawa jakości obsługi klienta, zwiększenie świadomości związanej z prawami pacjenta i wdrożenie rozwiązań, które pozwolą Ci prowadzić placówkę medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami – a tym samym uniknąć kar. Nasza oferta szkoleń dla podmiotów leczniczych obejmuje prowadzenie dokumentacji medycznej, prawa pacjenta i ochronę danych osobowych oraz nowoczesną obsługę pacjenta. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na temat szkoleń dla podmiotów leczniczych prowadzonych w Ośrodku Kształcenia Medycznego AKSON.
Dokumentacja medyczna
Szkolenia dla podmiotów leczniczych z dokumentacji medycznej adresujemy do osób, które prowadzą lub zamierzają prowadzić dokumentację w szpitalu, przychodni lub gabinecie, a także do osób odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych pacjentów. Na szkolenie mogą się też zapisać lekarze, położne, pielęgniarki, ratownicy medyczni, fizjoterapeuci i pracownicy administracyjni.
Podczas szkolenia dla podmiotów leczniczych poznasz obowiązujące przepisy dotyczące prowadzenia i udostępniania dokumentacji medycznej, dowiesz się, jakie obszary są najczęściej narażone na błędy i nauczysz się prowadzić dokumentację elektroniczną (EDM). Nasze szkolenia mają na celu przygotowanie uczestników do samodzielnej pracy z dokumentacją medyczną.
Prawa pacjenta i ochrona danych osobowych
Prowadzimy również szkolenia dla podmiotów leczniczych w zakresie praw pacjenta i ochrony danych osobowych pacjentów. Na szkolenie zapraszamy pracowników placówek medycznych oraz specjalistów prowadzących indywidualną praktykę lekarską, którzy zajmują się przetwarzaniem i ochroną danych osobowych pacjentów.
Podczas szkolenia poznasz wszystkie prawa pacjenta i dowiesz się, jakie skargi najczęściej wpływają do Rzecznika Praw Pacjenta. Zaproponujemy również metody mające na celu uniknięcie skarg i kar. Z kolei szkolenie ochrony danych osobowych to szkolenie dla wszystkich placówek leczniczych, którym zależy na prawidłowym przetwarzaniu i udostępnianiu danych oraz działaniu zgodnie z RODO.
Nowoczesna obsługa pacjenta
W Ośrodku Kształcenia Medycznego AKSON prowadzimy także szkolenia z nowoczesnej obsługi pacjentów. Szkolenie adresujemy przede wszystkim do pracowników rejestracji medycznej, którzy kontaktują się z klientami w sposób bezpośredni lub telefoniczny. To także szkolenie dla osób, które chcą zdobyć umiejętności komunikacyjne niezbędne do obsługi pacjentów.
W trakcie szkolenia poznasz struktury rozmów i techniki aktywnego słuchania, dowiesz się, jak rozmawiać z poszczególnymi typami pacjentów, nauczysz się reagować w trudnych sytuacjach i przećwiczysz umiejętności podczas zaaranżowanej rozmowy. Szkolenia z nowoczesnej obsługi pacjenta to sposób na poprawę wizerunku placówki i wzrost satysfakcji pacjentów.
Ośrodek Kształcenia Medycznego AKSON organizuje szkolenia dla podmiotów leczniczych, skupiając się na praktycznych aspektach i możliwości wdrożenia poznanych technik w codziennej pracy. Nasze szkolenia prowadzimy w małych grupach. Zapewniamy materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia i catering w czasie przerw.